Stickat

På vinthundsforumet Vinthund.net så finns det en tråd med en länk till ett finskt forum, där en tjej visar upp sina stickade hundstrumpor. Hur charmigt som helst :), men det känns som att stickade strumpor är väldigt halt att gå i... scrolla ner en bit på den här tråden, så hittar ni bilden. :) Italienarna påminner starkt om superhjältar i trikåer på bilden. ;) Hursomhelst är de supersöta, särskilt den grå i mitten.

Vidare så består tråden av femtiofyra sidor där folk visar upp sina hundars garderober. Minst sagt intressant, och vad jag kan utläsa från bilderna (eftersom jag kan noll finska) så är det otroligt populärt i Finland att ha stickade täcken, tröjor mm på sina hundar.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kanske kan en Alva-valp passa bättre? Valpen är släkt med Kiwi ;-) Kusin närmare bestämt. Valparnas pappa är farbror till Kiwi om inte jag missar mig.

2011-01-20 @ 00:30:49
URL: http://havetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0