Jerome

Mamma och pappa, Lotta, K, Anki och alla andra som blev så förtjusta i Jerome... istället för att berätta för alla typ tre gånger eller ingen gång, eftersom jag inte är så bra på att ha koll på vad jag har sagt till vem (vem kan jag ha ärvt det av måntro? :P), så skriver jag det här - då jag vet att de flesta av er läser. Det blev nog lite invecklat där, men här kommer poängen:

Häromdagen fick jag ett mail från Jeromes nya ägare. :) Fast han heter inte Jerome längre, utan Jerry - kunde de inte bara ha döpt honom till Sassie istället? ;) De tycker att han är en väldigt vacker och lugn hund. Det låter precis som Jerome, frågan är bara om han har mött några fler stora och lurviga hundar som skrämt upp honom iom sin kroppshydda? Annars håller han sig ju kolugn. ;)

Jeromes husse är
tydligen pensionär, så han är väldigt sällan ensam hemma och sover med husse och matte i sängen på natten, medan det är soffan som gäller på dagarna. Han är alltid på jakt efter godis, som han får lite för ofta. ;) Det låter precis som ett toppenliv och framförallt som ett liv som passar Jerome som handen i handsken. :)

Ibland åker de till sin stuga, där Jerome är lös och bestämmer över grannens tre hundar. Om jag och Oscar någon gång har vägen förbi Trondheim (vad är det dit, nittio mil?) så är vi hjärtligt välkomna att hälsa på. :) Dessutom har de lovat att skicka någon bild på honom.

Får avsluta med
den här meningen: "Vi er utrolig glad i Jerry både min mann og jeg og har virkelig funnet en hund etter vårt hjerte." Sötaste lilla Jerome. :)


Jerome november 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0