Koja

Håller på att måla om elementen här hemma och därför kan inte schäslongen stå där det brukar stå.  Just nu ser det ut som ett smärre kaos i soffan med filtar, kuddar , hunddynor (på något vis har Kiwi och en gigantisk puff. :O Satt en sväng och surfade medan jag väntade på att färgen skulle torka inför en andra målning. Kiwi satt bredvid och tuggade på ett ben. Sedan gick jag ut i köket för att måla elementet där och när jag kom tillbaka till vardagsrummet var Kiwi borta. Antog att hon hade gått upp och lagt sig i sängen istället. Men oj, vad fel jag kunde ha.


Kaoset.


Efter en stund hör jag konstiga ljud från soffan och upptäcker att Kiwi inte alls var på
övervåningen. Hon hade tydligen hittat en jättemysig koja att vila i.


Kiwi testar att sitta uppe på berget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0