Sjukling

Igår fyllde Kiwi tre kalendermånader och enligt Specific motsvarar det sex människoår. Så nu är hon stora tjejen! ;) Natten till idag blev lilla Ki (när man är sjuk så är man faktiskt liten och inte stor) sjuk. Hon var uppe och spydde flera gånger. :/ När jag skulle gå upp för att åka iväg till jobbet, så låg hon kvar i sängen. I vanliga fall så går hon alltid upp, ut och kissar, för att sedan busa med sina leksaker. Inatt så kröp hon istället fram till kuddarna tittade lite på mig och kröp sedan långt ner under täcket, för att sedan inte komma fram något mer. :(

När jag kom hem två och en halv timme senare verkade vår lilla sjukling ha kryat på sig. Hon hade plockat fram ett par leksaker medan hon var ensam hemma och var precis lika tokig som vanligt, när jag kom hem. :) Nu tokbusar hon i väntan på att husse ska komma hem och äta frukost med oss. Dessutom så har hon fått en halv krya-på-dig-grillkorv och det verkar hon väldigt nöjd med. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0