Papperskorg

Idag bajsade Kiwi ute för första gången. :) Intressant va? Hursomhelst hade jag på mig min skidjacka och när jag skulle leta upp en bajspåse, så fanns det ingen i fickan. :O Hittade en gammal inköpslista som jag fick plocka upp den - lyckligtvis - lilla, lilla bajsen med.

Nu till det värsta - ungefär tjugo meter från där bajsen lades så finns det en papperskorg. Det vet jag eftersom jag har använt dem många, många gånger förr. ;) Just nu är det väldigt mycket snö ute och därmed så befinner sig papperskorgen någonstans under all snö. :( Det var ganska långt till nästa papperskorg och det kändes lite sisådär att bära en pyttebajs i ett papper. :/ Tur att ingen frågade vad det var som jag bar omkring i ett vikt papper.


Kommentarer
Postat av: Kristine

Hahahhaha... Jag kan se det framför mig, när du och Kiwi kommer gåendes med inköpslistan XD

2010-03-16 @ 08:57:07
Postat av: Snömonstren

Det där med inköpslistan är inget jag skulle rekommendera att använda när man har rastat Leo. Snarade hink och spade...

2010-03-18 @ 09:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0