Planer

De senaste dagarna har vi och kidsen varit på semester i Östergötland. Tanken var egentligen att resan skulle ske till helgen och att Soda skulle får göra sin SKK-debut i Eskilstuna på lördag och sedan ställas i Norrköping på söndag. Tyvärr behöver Oscar åka med ett tåg mitt under söndagen och att bara åka på en utställning kändes inte så lockande.

Sodas debut blir inte heller i Backamo... Nu hoppas jag på att hon snart ska löpa för första gången och därmed förhoppningsvis utvecklas ännu mer i kroppen. Hon är verkligen en jättesnygg (om än lite stor) tjej, men tyvärr än så länge en aning fransysk i fronten. Trots att hon har tusen vackra fördelar, så stör frambenen enligt mig helhetsintrycket på en annars otroligt vacker flicka, men förhoppningsvis rättar det till sig så snart hennes bröstkorg utvecklas mer. :)

Nästa vecka drar ringträningarna igång igen och Soda ska drillas ännu mer. I våras utvecklades hon otroligt under träningarna och eftersom hon har växt upp oich mognat under sommaren så tror jag att hon kommer att vara kalasduktig nu undr hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0