Kändisar

Jag och Soda håller på att bli kändisar. ;) Se bara här! Typiskt att fotografen var där den enda gången som Soda fick ha både utställningskopplet och halsbandet på. Det ser inget vidare snyggt ut...

Förövrigt var Soda helt ofokuserad på den senaste ringträningen. Hennes tankar var någon annanstans från början till slutet. Men som vanligt stod hon perfekt på bordet (det är hon faktiskt fantastiskt duktigt på att göra) och det gäller bara att försöka få henne att samarbeta bättre med mig när det är andra hundar framför oss i ringen. Då brukar det blir lite för mycket spring och bus.

På bilderna från det tidigare tillfället kan man se både Kiwi och Soda på avstånd. Man känner igen oss på att jag har samma outfit som på den förstnämnda bilden och råttorna har Back on track-täcken på sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och Tarzan hoppade helt över träningen förra gången och gick bara ner och busade på fälten, vill Soda följa med och busa före eller efter träningen någon gång så är det bara att säga till :)

2012-05-15 @ 10:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0