Huvudbry

Nu har våra planer hamnat på enda. :/ Vi har blivit erbjudna en medelhavsvecka till kanonpris. Just då är Oscar ledig tio dagar i streck, eftersom han byter från nattid till dagtid. Helt perfekt för hans del helt enkelt! ;) Jag behöver endast ta ledigt fem dagar, mot vanliga sex. Allt verkar verkligen toppen! :) Men, men, men, mitt i den reseveckan infaller utställningen på Restad gård, som vi har anmält vår råtta till. Vill verkligen åka på den utställningen, men det kommer ju fler. Ändå vill jag så himla gärna åka dit med Kiwibusan. Har tom köpt ett svart utställningskoppel eftersom en svart hund ska ha svart koppel. ;) Så nu vet jag inte hur vi ska göra. Jag har helt enkelt huvudbry... :( Eller finns det någon därute som skulle kunna tänka sig att gå ett par varv med Kiwi i ringen, om min syster skjutsar dit henne?

Imorgon väntar den
sista ringträningen för säsongen. Kiwi löper fortfarande och totalt ointresserad av vad som händer omkring henne. Allt som betyder något just nu är dofter och mat i stora lass. :O

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Update

Kiwis uppfödare är snälla och visar henne på Restad gård, om vi inte skulle ha möjlighet att själva göra det. Tack snälla ni! :) Nu hoppas vi bara att vår råtta har vett nog att gå runt fint i ringen med någon som hon inte känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0